Despre pipi în gură

Acesta este primul episod din serialul „răspundem cititorilor”

Cine a crescut în cartier, a folosit/auzit cu siguranţă expresia „să mă piş în gura ta”! Mai târziu şi chiar mai spre zona centrală, a apărut derivatul „s-a pişat pe tine”. Deci s-a trecut brusc de la persoana I la persoana a II-a. A dispărut asumarea. Rar am mai auzit pe cineva să facă referire la propria acţiune de urinare asupra altei fiinţe vii. Şi nu înţeleg de ce. Eu m-aş lăuda cu pişatul. Eu aş striga în gura mare: „m-am pişat pe tine!”. Desigur, mai există încă prin zona Ardealului celebrul „te chiş în freză!”. Nah, oameni de caracter ardelenii.

Totuşi, nu pot să mă laud, pentru că, doamnelor şi domnilor, trebuie să recunosc cu jenă că nu am urinat niciodată în gura unui bărbat. Cu toţii erau al naibii de rapizi şi nu le-am prins gura. E drept, pe vremea aia nici nu participam la maraton.

Cu toate astea, cred că pot să le dau băieţilor care au căutat pe google „prietena vrea să faca pipi în gura mea” nişte sfaturi de bun simţ:

1. Pune-o să se hidrateze bine înainte. Au trecut vremurile când preferam să bem 3 linguri din siropurile alea concentrate în loc să bem 2 litri diluaţi cu sifon. Ce vreau să spun e că nimeni nu îşi doreşte un pipi concentrat.

2. Oricâtă apă ar bea, nu accepta urina de dimineaţă. E mai concentrată by default.

3. Asigură-te că fata poate să se oprească. Dacă se întamplă să nu îţi placă şi ea are debitul Dunării…e cam nasol. Deci pune-o să exerseze pipiul în reprize scurte înainte.

Dincolo de aceste trei reguli de aur (golden, practic), ce înseamnă când prietena ta vrea să facă pipi la tine în gură? Poate să fie doar un joculeţ în care să vă amuzaţi amândoi. Dar tind să cred că atâta timp căt tu cauţi răspunsul pe net şi nu direct de la ea, la partea cu vorbitul nu staţi strălucit. Aşa că asigură-te că dorinţa ei de a te vedea umilit şi pişat în gură, nu are rădăcini mai adânci. Dacă e aşa, vorbeşte cu ea sau fugi cât te ţin picioarele.

Hai, v-am pi… V-am pupat!

Urmează episoade noi despre labă și virginitate.


3 responses to “Despre pipi în gură

Baga şi tu!