r********.ro mă învaţă să mă „mut”

Cum bazele de date cu adrese de mail se vând ca pâinea caldă în zilele noastre, iată cum mă invadează tot felul de spamuri în fiecare zi. De ceva vreme, primesc newsletter de la r*******.ro. Îl şterg în fiecare zi fără să îl citesc, dar în dimineaţa asta m-am hotărât să îl deschid ca să dau un unsubscribe sau ceva să scap de el.

Cum căutam eu opţiunea asta, surpriză! Văd poza unui pulărau cu ceea ce era, cel mai probabil, o pereche de şosete în chiloţi. Articolul la care este ataşată poza asta se numeşte „10 lucruri pe care i le poţi face iubitului tău când este dezbrăcat”. Mă gândesc automat: dacă este ăsta din imagine, primul lucru ar fi să îi zic să ridice de pe jos şoseta care tocmai a căzut.

Intrigată, intru să citesc. Primul sfat sună cam aşa: „Atunci cand sta in picioare strecoara-te pe la spatele lui si apuca-i penisul. Chiar daca nu e excitat va fi in doar cateva secunde. Pentru a-i spori placerea pune cateva picaturi de lubrifiant in mana. Va incremeni!” WOW! Deci fetelor, ştiu cum puteţi să faceţi asta. Îl pândiţi când e la duş. Aşteptaţi lângă uşa de la baie. Vă scuipaţi în palme şi le frecaţi ca şi când aţi avea un plan diabolic. Bine, nu e ca şi când ar fi departe de adevăr asta. Acum că aveţi problema lubrifiantului rezolvată, puteţi să mergeţi mai departe. Când îl vedeţi că iese, bam! săriţi şi îl prindeţi pe puţos. Cu siguranţă nici nu o să ştie ce l-a apucat! Pentru a creşte şansele să se excite în cateva secunde cum promite articolul, puteţi să îi şi strigaţi: „got you, motherfucker!”

Mergem mai departe, ne mai învaţă aşa: „O baie cu spuma impreuna poate fi o ocazie minunata de relaxare, asa ca in fiecare saptamana rezervati-va o ora sa faceti baie impreuna. Veti crea astfel o legatura foarte puternica intre voi.” Desigur, poate că nu aveţi nici o legătură unul cu altul, poate că nu vă potriviţi în nici un fel, dar dacă faceţi baie împreună, ei bine, asta o să vă consolideze relaţia care va dura până la adânci bătrâneţi.

It keeps getting better: „Iti place mierea? Sau frisca, sau ciocolata, sau orice altceva poti intinde pe corpul lui? Foarte bine, acum treci la treaba! Nu te gandi ca patezi cearseafurile sau ca iti intra ciocolata in par si distreaza-te. Putina miere pe penisul lui pe care tu sa o cureti mai apoi cu limba va fi ceva ce nu va refuza niciodata.” Dar dacă ţie îţi place să mănânci sare şi piper. Crezi că o să te refuze?

Şi, în final, pentru că nu mai pot cu mintea: „Invita-l la o partida de sex…mai tarziu. Imbraca-te provocator sau pune-ti doar o pereche de slipi foarte sexy, du-te si mangaie-l, atinge-l si spune-i cat de mult ai vrea sa faci sex. Cand se excita putin, indeparteaza-te si spune-i ca ai de facut ceva inainte si ca trebuie sa mai astepte inca 10 minute. Vor fi cele mai lungi 10 minute din viata lui.” Eu aş băga mâna în foc că 10 minute chiar mai lungi decât astea „cele mai lungi 10 minute din viaţa lui” le poate experimenta şi când face pipi şi nu are unde. Ştiţi vorba aia: un pişat la vremea lui face cât două …🙂

Tare aş vrea să le cunosc şi eu pe fetele astea.

P.S.: Nu am mai dat unsubscribe🙂

Hai, vă pupă Scârbetta!

sex3


15 responses to “r********.ro mă învaţă să mă „mut”

  • Mihai

    Buna, te rugam sa stergi acest post despre noi, intru-cat aduce atingere imaginii brand-ului reginele.ro. Deasemenea continutul neadecvat a fost raportat si catre wordpress la adresa http://en.wordpress.com/abuse/. Daca adresa ta de mail a ajuns in baza noastra de date cu siguranta a fost abonata la acest newsletter si acest lucru se poate dovedi. daca doresti putem discuta civilizat aceste probleme, in niciun caz in acest fel. Inca o data te rugam sa indepartezi acest post. Multumim si asteptam confirmarea ta!

    • Scârbette

      Am cenzurat sursa. Mie civilizat mi se parea sa o las. Altfel, credeti-ma ca nu aveam ce sa caut pe site-ul vostru, cu atat mai mult sa ma abonez. Am pretentii mai mari de la mine.

      • Ioana

        Hai mă pisi, ești tu rea și știrbești imaginea dă brand. Că cu brandu’ se lucrează, nu cu șosete îmbibate în miere.

        Eu aș cere dovada de abonare. Sau poate că pe ascuns, noaptea sub pătură, te abonezi la treburi d’astea să-nveți să-nșfaci treburi pentru efect imediat? :))

        Întru Cât nu merită subiectul, nu insist.

      • Scârbette

        Daca s-ar lucra si la gramatica, cred ca ar apara si mai bine brandul🙂

      • Ioana

        Sau… la conținut.

      • Scârbette

        Eh, continutul e targetat. E drept ca o parte din target e agatat fara consimtamant.
        Si eu sunt curioasa cum poate garanta domnul Mihai ca adresa mea a fost adaugata, daca nici nu stie cum ma cheama? Garantezi asa in blind. Desi, daca ma uit mai atent, exprimarea domnului lasa loc de interpretari „adresa a fost abonata” de catre oamenii lor🙂

  • ghiana

    Of, ce bine ca te-ai abonaaaaat ! La frageda nmea varsta am aflat ca….am trait degeaba, degeaba. Dar daca domnul din poza o fi purtatorul de cuvant al reginelor, e, acu’ ce mai zici ? Te las, ma duc sa ma abonez……

  • szqwer

    Buey , dar cum vien asta: „intru-cat aduce atingere imaginii brand-ului”?????? La astia totul e numai cu atingere? cat despre abonare…se pare ca numai adresa de mail ti-a fost abonata la regina sexului, nu si tu🙂 hai pupi, diseara ma concentrez sa aplic regula numarul 1, aia cu „motherfucker ” :-)))

  • Mihai

    Buna, rugamintea noastra a fost sa stergi intreg articolul si comentariile referitoare la site-ul reginele.ro. Vad ca tratezi rugamintea noastra cu mult amuzament. Te rog pentru ultima data sa stergi intreg postul. In cazul in care maine dimineata mai exista acest post sau orice link sau referire la numele reginele.ro, vom inainta o plangere penala impreuna cu printr screen-urile de pe blogul tau si ip-ul de la care postezi. Merci de intelegere! O zi placuta!

    • Scârbette

      E un blog personal, cu opinii personale. E trist ca nu credeti in libertatea de exprimare. Mai mult decat atat, v-as ruga sa nu ma mai tutuiti ca nu ne cunoastem. Probabil ca nu v-au invatat asta la scoala de comunicare asa cum nu v-au invatat nici gramatica.

    • Scârbette

      Altfel, nu mai exista nici un link. Singurele referiri la „brandul” pe care il reprezentati sunt facute in comentariile dvs. Daca m-as aventura sa trag concluzii rapide, pare ca subconstientul va mana sa va promovati de fapt brandul, chiar si pe blogul asta glumet.
      Cu drag, Scarbetta!
      PS: nu va grabiti cu plangerea aia, ca ma mut de pe wordpress. Sa o faceti direct pe domeniul nou, ca sa nu faceti acelasi lucru de doua ori.

  • kiddo

    You, go girl! thumbs up!

  • Mitzaa Biciclista

    Băi frate, era să caz de pe scaun. Deci citeam io, amuzându-mă maxim ca de fiecare dată de forma și fondul articolului tău, și când taman credeam că se sfârși începură frate comentariile. Hihihihihih, buey, nu-mi vine să cred că e adevărat, jur. Fată dragă, omul ăla Mihai chiar există?😀
    Mă jur că-s răsturnată de-a dreptul și mă tăvălesc. Apă, aer, faceți ceva că sunt pe jos!!! Mă doare burta de râs!!! Pfoai ce m-am distrat. Și la început crezusem că tipul e ceva fake, sau cineva chitit să facă bâză, dar nu! apare și al doilea comentariu care chiar mă aruncă din scaun…

Baga şi tu!

