Halucinantă creatură

Duminică seară am asistat la toate reinventările Loredanei, toate pe o scenă, toate într-un spectacol de aproape 3 ore în care am râs şi am plâns, am dansat şi am meditat. Ştiu, sunt bipolară🙂

Dar mai sunt şi femeia care a văzut cel puţin o cântare live pe an de-a Loredanei. Asta în ultimii 6 ani. Şi, cu toată frecvenţa asta ridicată, reuşeşte să mă surprindă. Mi se pare ireal cum hoaşca asta cântă cu acelaşi patos pop, rock, populară, ţigănească şi muzică uşoară românească. Dansează de parcă ar fi posedată, dar nu ratează nici o notă.

Mi s-a parut amuzant că, în timp ce majoritatea hip-hoperilor de la noi fac featuring cu gagici, Loredana e aia pentru care hiphoperii fac feat.

Melodia pe care a cântat-o cu (acum) singurul fiu al lui Florin Călinescu, Petru, m-a lăsat iremediabil în lacrimi. Un tip timid, cu gesturi care îi trădează emoţiile, băiatul a cărui voce îţi dă, aşa cum zice Otravă, daună totală. Exact când îmi suflam mucii într-un Zewa, diva a reuşit să mă ridice din scaun cu „una mai săltăreaţă”.

De mult timp nu am văzut o sală care să aclame în halul în care au aclamat oamenii din seara asta cand l-au văzut pe Minculescu pe scenă. Momentul ăsta a fost destul de bitter sweet. E posibil să fi fost una dintre ultimele reprezentaţii ale pletosului care îţi face pielea de găină. S-au mai urcat ceva oameni cu ea pe scena, şi dezamăgirea cea mare a venit din partea lui Smiley, care a fost luat cu japca din public şi care spera, probabil să scape doar cu un dansat pe scenă. Din păcate, Loredana i-a pus microfonul la gură şi ce a urmat a fost asemănator cu şoferii care doar se fac că suflă în fiolă🙂 . Cu toate astea, femeile din sală au fost extaziate şi au strigat din toţi plămânii toată preţuirea pe care i-o poartă tipului.

Primul bis a adus-o pe Lori înapoi cu o seamă de sărbe şi hore care au încins sala. A plecat lăsând orchestra să cânte periniţa şi s-a întors când nimeni nu se mai aştepta cu un „Bună seara, iubite!” curat.

Iată aceeaşi melodie, cântată în acelaşi loc, la distanţă de 18 ani:

PS: mulţumesc, D. pentru bilete! Eu şi fetele îţi suntem recunoscătoare🙂


Baga şi tu!

