Am fumat prima narghilea la Nargila

Ştiu, am 26 de ani. După anumite standarde sunt hoaşcă bătrână şi trecută deja. Cum de nu am fumat narghilea până acum? Well, nu mi-a venit. Dar, pentru că am fost invitată de draga de Ioana, o piariţă desăvârşită, la locul la narghilele şi bucate bune, am zis să încerc. Poate că ar fi trebuit să iau o piatră în gură, dar cum nu aveam decât cărbuni prin jur, nu mi s-a mai părut o opţiune bună. Am ajuns acolo îngheţată. Chiar dacă locul e pe Bd. Unirii, lângă restaurantul Horoscop, caleaşcarul are probleme de orientare şi mă lasă greşit. Aia e. Merg un pic pe jos. Sunt doar 2 grade afară şi cu tocurile astea în picioare aş putea să urc pe munte. În sensul că pot să mă înfig cu ele în pamânt.

Ajung. Locul arată foarte mişto. E un restaurant oriental decorat cum trebuie. Poţi să stai fie la masă, fie pe divan (exact cum am văzut eu în Suleyman). Deci poţi să o arzi fie european, fie oriental şi să nu te judece nimeni. Atenţie însă, fetelor! Dacă vreţi să vă aşezaţi pe divan, uşor cu fustele scurte ca e pericol de fluturat chiloţii la vedere. Divanele sunt joase!
Să revin, despre mâncare vă spun atât: singurul motiv pentru care m-am oprit la un moment dat, a fost că mi-a zburat pe la ureche cuvântul bacla…. Şi ce bine că m-am oprit, pentru că altfel, nu mai puteam să bag baclava în mine ca sparta.

Şi pentru că la un restaurant oriental nici o masă nu e fără entertainment, oamenii au o buricistă şi un tip care cântă orice de la Usher la Bosquito trecând prin Barry White şi Tracy Chapman. La început pare ciudat, că te aştepţi să auzi doar ritmuri orientale, dar tipul e atât de dezgheţat şi fericit cu ce face, că n-ai cum să nu te bucuri şi tu lângă el. Mai mult decât atât, fac un tur scurt cu privirea în jur şi văd câte un big grin pe feţele tururor gagicilor din jur.

Hai, vă pupă Scârbetta! Vă pun şi nişte poze să vă fac în ciudă!


5 responses to “Am fumat prima narghilea la Nargila

Baga şi tu!

