S-a strigat „bingo!”

Buuuun! Am tras linie şi am strigat „bingo” pentru că am terminat serialul nostru vulgărel. Vine o vreme când îţi dai seama că traficul nu e totul în viaţa asta de bloggeriţă, aşa că o să revin cât de curând cu articole la fel de scârbetteşti, dar fără conţinut explicit.

Ce avem de învăţat din serialul ăsta? Că atunci când vine vorba de dileme intime, e mai indicat să le afli răspunsul in the pure old fashioned way. Vorbeşte cu prietena/prietenul tău despre tot ce vreţi să faceti, dacă tot le faceţi împreună, zic!

Găsiţi-vă un confident pentru celelalte probleme. E trist dacă nu aveţi lângă voi măcar un prieten în faţa căruia să puteţi să fiţi deschişi. Căruia să puteţi să-i spuneţi „Băi, mă cac albastru. De la ce crezi că e?”

Altfel, riscaţi să daţi pe internet de nişte răspunsuri chiar mai nefolositoare decât ale mele🙂. Başca, să vă şi râdă internetul.

Profit de ocazie să vă anunţ şi că în urma unor sesizari primite de la SEO, mi-am făcut şi contact. Il găsiţi în secţiunea „despre mine”. Ca aşa îmi place mie să complic lucrurile.

A! Şi pentru că nu v-am mai scris de ceva vreme, trebuie să vă spun şi că m-am uitat la televizor. Am văzut că au mai apărut nişte nugheţi de la unii „Edenia”. Cică sunt nugheţi netunaţi. Cum vine asta? Se duc la pui înainte să îi taie şi le pun mâna pe piept să vadă dacă e natural sau pus.

Hai, vă pupă Scârbetta!


Baga şi tu!

