Şiiiiii…ştart!

Urăsc expresia „De luni mă las/mă apuc de…”. În primul rând pentru că am senzaţia că aş concura cu săptămâna, aşa că o las doar pe ea să înceapă de luni, şi, în al doilea rând, pentru că sunt o tipă care întârzie de obicei. Când m-am angajat să intru în cantonament, am scăpat asta din vedere. De fapt…pe cine păcălesc? Sunt o putoare. Aşa că luni, în loc să mă duc la sală şi să încep pregătirea, am ars-o sorbind băuturi şi fumând tigări la o temperatură pentru care cred că s-au inventat terasele.

Şi aseară am vrut să mă fofilez invocând aceeaşi scuză: trebuie să ies să zac la o terasă cât încă mai e vara asta târzie. Şi cum mă ridicam eu discret de la birou, simt privirea plină de reproş a colegului BC. Chiar dacă ar însemna să pierd pariul şi, deci să îi ingroş buzunarele, am simţit că-i pare rău că renunţ aşa uşor. Asta, sau că nu o să-i mai iasă scurt(lung)metrajul. Pentru că filmologul-scenaristo-psiholog vrea să mă filmeze în timpul cursei. Şi-aşa că mi-am luat geanta pe umăr şi am coborât la sală.

Mi-am dat seama că viteza cu care aş avea o şansă să termin traseul e de 5,5 km/h. Cum nu mi-a plăcut niciodată matematica, nici nu o să mă chinui să accesez sertăraşul cu regula de 3 simplă. Dar aproximez că o să-mi ia peste jumătate de oră să parcurg traseul de 3,5 km. Nah, cine o vrea să mă aştepte la finish line cu o ţigară, m-o aştepta şi jumătate de oră🙂

Astăzi facem o mică pauză de la antrenament. Iar fug din cantonament. Cred că aş fi fost un fotbalist de succes. Joi reluăm. Vă ţin la curent dacă reuşesc să îmi depăşesc media de viteză. Vă pupă Scârbetta!

Bonus, o poză dinainte de antrenament. De după nu am🙂


4 responses to “Şiiiiii…ştart!

  • ana

    Ce vaz io din poza este – ai costum
    – esti slabuta
    – ai telefon
    Concluzia: esti pregatita, da-i inainte !
    P.S. S-o fi inventat maratonul de la o terasa la alta ? Daca nu,inventeaza-l tu si iesi prima!

  • szqwer

    ca si ana am sa bag si eu d-alea cu ce costum de maratonista ai , buey!😀
    De cand trebuie sa ma mobilizez si eu sa ma bag la maratoane ( dar nu ca sa castigo-pierd pariuri, ca sa dau jos sunca si slana de pe burti ) dar neah! eu vara nu dorm si inca e de hoinareala si de facut cu totul si cu totul altceva decat sa alerg.Asadar, succese majore – dupa cum spune una lume – si sa vii cu vesti.pup

Baga şi tu!

