Coana Scârbette maratonista!

Azi e ziua cea mare! Intru în cantonament! Pentru că săptămâna trecută am pierdut un pariu în faţa colegului BC şi pentru că dacă mai pierd multe, pot să mă duc la HR să le spun să îmi vireze banii direct în contul lui, de data asta m-am decis să câştig această prinsoare.

Domnul BC împreună cu un grup de acoliţi consideră că putoarea pământului … Scârbetta nu e în stare să alerge 3,5 km la un amărât de maraton.

Pentru că mi-a fost pus în vedere că nu am voie să parcurg traseul maratonului cu taxiul, pentru că am fost sfătuită să nu vin pe tocuri şi multe alte glume mojice, pentru că nimeni nu are încredere că pot, m-am hotărât să le dau peste nas acestor necredincioşi cu simţul umorului. Aşa că, săptămâna asta: reducem numărul de ţigări, reluăm antrenamentele la sală, renunţăm la slană cu ceapă, bem hectolitri de apă şi, eventual ieşim să alergăm şi pe traseul maratonului pentru o repetiţie generală. Ca măsură de precauţie, voi filma repetiţia generală.

Mi-am pus o bentiţă ca a lu’ Rambo şi mă duc acum la Carrefour să-mi exersez şi croşeul de dreapta la nişte carcase de porc de la măcelaria lor, ‘cause I’m gonna kick your white ass! Aparent nu pot sa stau departe de porc🙂

Ne vedem la finish line

Later edit: iată şi site-ul oficial al evenimentului http://bucharest-marathon.com/


4 responses to “Coana Scârbette maratonista!

Baga şi tu!

