The old school bitches

„Bună ziua şi bine v-am găsit dragii mei! Cineva credea că am rămas fără idei?” Nah că l-am citat şi pe Krem. Sper să nu ajung totuşi să cânt şi eu o melodie de genul „tac-tu are cratimă”.

Pentru că zac în pat, de două zile mă uit intens la televizor şi mă îmbogăţesc intelectual şi sufleteşte. Cum beleam eu ochii la drăcia cu culori, prind scandalul zilei: Laura Lavric (some average popular music singer) se bălăcăreşte cu soră-sa pe la emisiunile de scandal.

Iată-le deci pe cele doo surori moldovence cum se ceartă pe cine e cea mai mare curvă. Sora lu’ asta cântăreaţă declară ferm că gurista se prostitua după concerte. Oare cum vine asta? Cânţi o doină şi după aia anunţi: şi acum, cine vrea să si f*tî să vinî în spatili scenei şi să pregăteascî şi fee-ul.

Pe partea cealaltă, cântăreaţa insinuează printr-un gest explicit că soră-sa cântă la fluier. Da, genul acela de fluier.

Se ajunge la filmuleţe cu mama muribundă (care a şi sucombat între timp) şi cu plânsete şi blesteme în direct, dar şi la filmuleţe în care sora mai puţin celebră (încă) îşi prezintă casa (ca să nu mai fie acuzată că e săracă) şi ne arată cu generozitate veceul, blenderul, maşina de făcut pâine, patul, balconul cel mare şi tot aşa.

Dacă m-am obişnuit cumva cu scandalurile dintre piţipoancele tinere, care se bat pe p*li mai rău decât se băteau oamenii la coadă la lapte pe vremea lu Ceauşescu, să văd două curve bătrâne it’s just wrong. Trăiţi-vă menopauza acasă, caţelor! Nu mai veniţi la televizor să vă etalaţi scârboşeniile, petarde bătrâne şi penibile!

M-am amuzat totuşi de accentul doamnei şi de acum încolo când o să mă refer la trei hăndrălăi (asta dacă o să ajung vreodată la succesul ei, desigur) o să zic şi eu „tri hăndrălăi” sau şumă în loc de ciumă. Thank you for this, old school bitch!


7 responses to “The old school bitches

Baga şi tu!

