Ce mai faci tu, dragă cititorule?

Da, tu! Cu tine vorbesc! Hai, hai, nu te mai fâstâci acum! Nu mai da aiurea din mouse. Ştiu că îţi place Scârbetta şi că n-ai ajuns aici doar căutând „Dalboka” pe net. Sau…?

But enough about you, let’s talk about me! Şi dacă vreţi să vorbiţi şi voi despre voi non-stop, pă’ făceţi-vă blog sau daţi un mail la Scârbetta că vă bagă pe naşpa în spaţiul ei virtual. Asta dacă nu aveţi deja. Da, cu tine vorbesc uxenoi şi cu tine, Capra cu trei iezi şi cu tine, Cealaltă Ancuţă. Deci să catch up, zic: 

În ultima vreme, Scârbetta a simţit pe propria piele ca youtube-ul este un izvor nesecat de cântece de dor şi jale. N-ai cum să le eviţi. Şi îţi tot ies în cale, aşa încât m-am oprit din a posta melodii pe facebook pentru că, la dracu!, orice vers lăsa loc de interpretări🙂

În perioada care urmează, Scârbetta o să-şi mişte curul princial, născut şi crescut la periferia oraşului, în concediu. O să fie o aventură de care o să vă povestesc, dacă nu in real time, atunci la sfârşit (promit că într-o zi o să fac o nebunie şi o să vă povestesc una de la început)🙂. Tot ce trebuie să fac este să nu îmi uit crema de hemoroizi acasă. Poate că nu trebuia să zic asta cu voce tare. Glumesc, desigur!

Hai, să vă distraţi frumos!

Vă pupă Scârbetta!


2 responses to “Ce mai faci tu, dragă cititorule?

  • uxenoi

    pai ce sa zic… concediu placut si astept cu neramdare povestirile tale… app puteam sa jur ca vb cu mine inca dinainte sa imi citesc numele:P

  • Cealaltă Ancuţă

    :)) Era să-mi cadă fața când am văzut numele acolo. Tocmai ce-am cules-o de pe jos (neștiindu-mă foarte activă în general prin comentarii pe bloguri).
    Bonnes vacances!

Baga şi tu!

