Eu ţi-am upgradat sărutul, ţi-am iubit necunoscutul

Şi uite aşa, v-am promis că vă povestesc la sfârşit.

Mi-am dat jos machiajul şi măştile sociale în primele 48 de ore. Am râs mult şi am iubit condensat. Am avut cele mai scurte supărări din istorie pentru că nu aveam timp să le fac mai lungi. M-a ajutat să îmi schimb sloganul blogului – de unde înţelegem că ungurul, ca şi românul, s-a născut poet.

Ironic pentru un om care îţi oferă 2 luni din viaţa lui, m-a învăţat să nu mă mulţumesc cu puţin.

Am învăţat ce înseamnă să ştii ce vrei şi să fii motivat. Am văzut de aproape un om care thinks big. Am învatat ce înseamnă pasiune. L-am învăţat să râdă şi să călărească. Am dansat cum dansează tinerii care seara nu mănâncă.

Mi-a arătat şi i-am arătat locuri. M-a făcut să adorm zâmbind. L-am făcut să se trezească devreme (şi deci nervos). Am împărţit mâncare. Uneori ne-am şi bătut pe mâncare. M-a învăţat să mănânc sushi şi l-am învăţat să mănânce ce gătesc eu🙂.

Ne-am ţinut în braţe când ne-a fost greu. Şi ne-am ciupit când ne-a fost bine. M-a pupat chiar şi când eram urâtă. Ne-am păstrat romantismul chiar şi când puţeam a pişat de cal şi a usturoi.

Am fumat pachete întregi, trăgând din aceeaşi ţigară amândoi.

De fiecare dată când o să văd pe strada doi oameni care se ciupesc, se muşcă, işi lipesc câte o palmă şi după aia se pupă o ştiu că e un cuplu de tipul Ştefazăr🙂. Uitasem până la tine că oamenii se mai pupă pe stradă. Ai fost când Forrest Gump, când cel mai deştept om pe care îl cunosc. Ai fost pluta mea şi nu m-ai lăsat să mă înec. Eşti un om bun care încă nu îşi dă seama de asta. Sper să o înveţi despre tine într-o zi. Şi mai sper să nu pierzi omul care eşti pe drum, omul ăla care respinge gesturile care nu fac cinste.

Am cunoscut oameni şi ni s-a spus că suntem „drăguţi împreună”. Drăguţi?! Ce ştiu ei? „Fabulos” e atributul nostru. Sare, piper, wasabi, tarhon, somon şi ton, artific, trufa din macarons-ul de la Chocolat, ceapă şi usturoi. Asta suntem: o sumă de arome bune.

Anul trecut, pe vremea asta, plângeam în pernă după un duş rece al realităţii. Anul ăsta nu mai plâng.

Acum, la final, nu pot să spun decât atât: iubitule, îmi plac de tine. Şi tare îmi doresc să fii fericit!

De fapt, ştii ce? Acum 3 ani mă urcam pentru prima oară în maşina ta. Eram cu prietenul meu de atunci şi îmi era frig. Tu mi-ai dat un pulover şi eu am zâmbit frumos (sau cel puţin aşa povesteşti tu🙂 ). Trei ani, o seamă de prietene şi un blog mai târziu, ne-am revăzut. Căderea guvernului lui Mihai Răzvan Ungureanu ne-a adus din nou împreună. Peste trei ani o să ne vedem din nou. Tu o să fii pe primele locuri în Forbes, iar eu o să fiu vindecată de toate lucrurile care mă ţin în loc acum🙂


6 responses to “Eu ţi-am upgradat sărutul, ţi-am iubit necunoscutul

Baga şi tu!

