De mă voi scula, pe mulţi am să bârfesc eu

Iată că a venit timpul pentru rubrica noastră săptămânală (sau bilunară sau chiar lunară, după caz).

Şi săptămâna aceasta, oamenii au ars-o spiritual pe google.

Cineva caută „poze cu oameni extenuaţi”. Parcă îl şi vezi cum se compară cu poza în oglindă. Bă, oare oi fi? Sau poate doar pregăteşte un ppt din ăla smart cu şefii sunt nişte animale care ne muncesc până la extenuare.

„furazolidon laxativ” – no, you got it all wrong. Sau mă rog, poate vrei să faci o chestie din aia de tipul duşurilor reci/calde.

„Poze cu sclipici care se mişcă” – asta bănuiesc că e o păsărică de vreo 12 ani care vrea să-şi pună un ursuleţ roz sclipicios pe hi5

„Balanganele” – răspunsul e da, se scrie cu liniuţă

„prima generaţie încălţată” – omul ăsta şi-o fi căutat arborele pe google

„exerciţii pentru fund căzut” – aoleu, deci nu e lăsat, e căzut de-a dreptul?

Cineva caută „o săptămână fructuoasă”. Asta vă doresc şi eu!

PS: Cineva a dat nişte căutări năstruşnice: „scarbette are fundul lat”, „lui scarbette ii plac grasele”, „scarbette e toapa mare”, „scarbette face l@ba” – asta-mi sună a proiecţie si de 4 ori „scarbette te pup”.

Vă pupă Scârbetta!

(Selectiv, desigur!)


Baga şi tu!

