Căutătorii de aur

Şi săptămâna trecută s-au înghesuit oamenii la uşa google-ului să mă caute. Vă scriu mai jos parolele pe care le-au zis ei la uşa care i-a condus direct la mine.

Aşa cum anticipam, multă lume a căutat pozele de la White Sensation. Ce trebuie să vă zic clar e că am avut un vip sau o vipă care cred că s-a căutat în poze, pentru că a căutat specific “white sensation poze vip”.

Subiectul săptămânii trecute, căderea din pod a guvernului MRU, nu a ocolit nici blogul Scârbettei, care v-a prezentat cu o promptitudine ieşită din comun sirul evenimentelor. Şi căutările nu au întârziat să apară. Cele mai multe erau clasice, asta până să apară un nene mâhnit care a căutat “îmi pare rău că a căzut guvernul”.

Odată cu venirea sezonului cald, oamenii sunt extrem de interesaţi de curtea lor, iată deci cum căutarea “curtea mea” apare cu o frecvenţă uriaşă în căutări. Cineva a căutat chiar “comentariu curtea mea”. Cum vine asta? Adică întrebi dacă are cineva vreun comentariu legat de curtea ta? Un soi de: bă, care comentezi mă de curtea mea?

Se pare că mi-am găsit sau am fost găsită de unul de-al meu. Omul caută “cui îi plac grasele?” Chiar! Cui? Mă întreb dacă se aştepta totuşi la un răspuns adevărat.

Din categoria “say what?” vă fac o mică selecţie: “terenul piţipoanca”, “poze cu numele florin”, “buletin Vama Veche”, “fundul lat”, “poze halbe”, “poze rate”, “regii şoselelor”, “disponibilitate”, “lămurire” – pentru ce?

Din ciclul întrebări care nu mă lasă să dorm noaptea, găsim “de ce oamenii nu dansează?”

Catena se numără în continuare printre cele mai populare căutări. Cred că au căutat probabil oamenii lor de marketing nişte feedback din online, altfel nu îmi pot explica căutarea asta “reclamă catena pozitiv”. Asta ca asta, dar cum o fi ajuns cu pozitivul la mine?

Cineva l-a căutat chiar şi pe “Costică Iacobescu” care s-a remarcat deosebit prin comentarii. Vezi tu cum formaţia noastră “father and son” nu moare, Costică!

Şi acum ca să mă laud la sfârşit, pe primul loc în topul căutărilor este fix numele blogului. Vă mulţumesc pentru această căutare precisă! Mă rog, am câteva nemulţumiri faţă de ăia care au căutat “scârbeta blog”. Pai bre, unde mi-e dublul T?

Iubitul meu consideră că sunt datoare să scriu despre el. Nah, am scris. Scârbette – building up egos since 1986.


Baga şi tu!

