Vrei soare? Soare îţi dau!

După ce a trecut cu bine de sfârşitul lunii, Scârbetta şi-a împachetat 3 chiloţi într-o bocceluţă şi s-a dus într-o high speed car spre litoral. Cum ăla românesc îi pute, a decis să meargă la vecinii bulgarieni pentru o porţie nesimţită de midii proaspete din Dalboka. 12 ore mai târziu, după ce şi-a plâns în pumni prostia, a reuşit chiar să iasă din Bucureşti. Desigur că va rămâne cu traume după această experienţă şi o să trăiască de fiecare dată cu spaima că va fi întoarsă din drum. De-abia când primul firicel de nisip şi primul val îi vor atinge picioarele o să poată să declare liniştită că e la mare.

Mergând, aşadar, în drumul spre Vama cu Bulgaria, cu 10 metri înainte de barieră, fac o glumiţă: „cum ar fi să nu am buletinul la mine?” Surpriză! Nici nu îl aveam! După o milogeală tâmpită cu vameşul bulgar, şi 3 vorbe cu poliţistul român care ne face semn că ăla e un bulangiu şi nu o să ne lase, ne întoarcem. Scârbette se pare că este şi Senilette.

Şi uite aşa, am rămas şi m-am umplut de scârbă în Vama Veche, ca să îmi găsesc pereche.

Altfel, soarele tot soare, marea tot mare, iarbangi care-şi vindeau marfa pe sub prosop, câini mulţi pe plajă, unii cu stăpân alţii fără. Dintre ăia cu stăpân, se remarcă unul al cărui stăpân e celebrul Oreste, care merge printre oameni într-o uniformă de camuflaj şi se opreşte să discute cu cine îl bagă în seamă. La un moment dat, un tip de pe plajă îl abordează şi după aia îşi strigă şi prietena care intrase în apă ” Danaaaaa, vino că e domnul Oreste de la televizor”. So 90 s!

V-aş mai povesti, dar Senilette trebuie să-şi ia lecitina acum.

Vă pup! 


5 responses to “Vrei soare? Soare îţi dau!

  • uxenoi

    bine ca nu ai ales iesirea din tara pe la ruse… ca faceai 1 maiul pe la giurgiu cu mishi si pine…

  • Cealaltă Ancuţă

    Lasă ScârbSenilette, chestiile de genul ăsta ne fac viața mai picantă. Deși eu Condiment Picant de Litoral Românesc nu mai servesc. Când o să-mi permit să mă duc undeva unde-i apa albastră și fără rahat în ea, atunci oi mai vedea marea.
    Spor în toate!

    • Scârbette

      Iti recomand cu drag Grecia.Thassos si Corfu sunt mai accesibile, dar ar fi pacat sa nu ajungi intr-o buna zi si in Creta sau Santorini.

      • Cealaltă Ancuţă

        O să mă duc… Cândva!🙂 Știu că e fain pe-acolo, am văzut pozele oamenilor dragi pe lângă a altor cunoștințe.

Baga şi tu!

