Cum mi-am petrecut sfârşitul lunii

Pentru că acest 1 pică cumva nefiresc anul ăsta, am rămas în Bucureşti. Judecând după mulţimea de prieteni care îşi anunţau plecările prin Vămi, am crezut că o să rămân proasta satului. Ei bine nu, au mai fost şi alţii🙂 . Totuşi, judecând după imaginile de la ştiri de prin Mamaia şi Vama Vece, mă întreb şi eu cum făceam pe vremuri “e, cine-i prostu’ acu’?” . La Mamaia, la bogaţi, vezi cururi goale care se mişcă viguros, libidinoşi cu bani care bălesc oleacă lângă ele şi după aia le iau pă cameră. Săracii o ard la bumţi pe plaje.

În Vamă e the same ol’ shit cu amestecu’ de oameni. Ăia puri şi nostalgici care se plâng că le-au pângărit cocalarii locul pierzaniei. Nişte tinere alcoolizate bine trimit salutări părinţilor prin intermediul televiziunii. Nu mai e ca pe vremuri cu vederile. Fetele oricum de-abia mai reuşesc să articuleze, vă daţi seama ce ar fi ieşit la scris.

Aşadar Bucureştiul a fost primitor. Ziua 1: După-amiază în Cişmigiu cu apă de la cişmea – după ani de zile în care nu am mai pus gura decât pe apă îmbuteliată. Seară în CV-ul deloc liber. Un mesaj în miez de noapte despre care aflu abia a doua zi că era o despre un mers la mare. Ziua 2: Prânz cu limonadă cu rodie la Verona. Zâmbete într-un pahar. Şi un miez de noapte frumos. Toate cu oameni frumoşi.

Poate să vină şi începutul lunii acum. Am înţeles că hipsterimea rămasă în Bucureşti o să-l petreacă la picnic în curtea Palatului Mogoşoaia. Mainstreamul nu ştiu ce o să facă.

Voi cum v-aţi petrecut sfârşitul lunii?

Vă pupă Scârbetta!


2 responses to “Cum mi-am petrecut sfârşitul lunii

Baga şi tu!

