Guvernul a căzut. Trăiască Guvernul!

Toată ziua a vuit facebookul, televiziunile de ştiri aveau pe burtieră – cum zice colegul BeCe – chestii legate de moţiune. Moţiune, moţiune, dar pentru ce? Nu m-a mai interesat. Mi s-a părut că o să fie iar o l@bă tristă, ca să îşi mai fâţâie ăştia curu’ pe la televizor. La un moment dat am prins o chestie că plângea una plăcintă. M-am gândit eu că o fi copt-o cineva prea mult. Şi acum şoc şi aproape groază! Cică a căzut MRU. Bre, staţi aşa, păi de ce n-aţi zis şi voi ca oamenii?

Mie îmi pare rău de individ. Mi s-a părut că, pentru prima oară, un tocilar (şi nu un smecheraş) ajunge într-o funcţie importantă şi mi se părea în regulă să existe exemplul ăsta pentru bieţii adolescenţi cu coşuri şi cu ochelari. În plus, de sub ochelarii ăia ai lui se mişcau necontenit doi ochi mereu vigilenţi. E drept că era obositor să te uiţi mai mult de un minut la el, dar totuşi, vă daţi seama ce privire panoramică are?

Aşa că, sayonara MRU! Acum poţi să-ţi odihneşti ochii oleacă.

Mă întreb care-i următorul şi cât o să îl ţină, că se pare că suntem al naibii de stabili din punctul ăsta de vedere.


11 responses to “Guvernul a căzut. Trăiască Guvernul!

Baga şi tu!

