Urătură

Nicolaie, colega mea de birou, m-a anunţat că vrea să o las să scrie şi ea pe blog. Cum am zis că primesc gueşti, am hotărât să o las chiar şi pe ea să scrie. Rezultatul? Un text în care vorbeşte apologetic despre Scârbettă.

„Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la scarba asta de se sarbatoreste azi, ma ia, vorba colegei cu nume de condiment, cu “un carusel de emotii”. Ba i-as pune piedica pe scari (mai ales in zilele in care poarta tocuri, desigur, ca sa nu mai faca zgomot), ba as pupa-o (dar nu o pup, ca i se ia, domnle, fondul de ten / blush-ul). Calea de mijloc ar fi sa o strang de gat incantand tampenia aia de gandire pozitiva: “Teiubescteiertiarta-masituitimultumesc”. Dar cui ii plac mijloacele?

Satana asta a reusit in aproape 3 saptamani ceea ce de obicei rezulta intr-un an (de stagiu militar): am zis atunci “Am sa ma-ntorc barbat!”. Si m-am intors. CNP-ul meu incepe tot cu “2”, dar am un certificat de stagiu militar satisfacut.

Da, e o fiinta ingrozitoare. Dar stiti efectul de Puss In Boots, cand ti se inmoaie sufletul cand vezi ochisorii cei mare si rotunzi si umezi? Ei, ea nici nu are nevoie sa-si rotunjeasca ochii. Trebuie doar sa-si retracteze cornitele alea. Cumva, de-mi este permis paradoxul, e o fiinta ingrozitoare adorabila.

Cum se sperie ea seara, cum isi duce ea singura sticluta de apa ca o femeie independenta, cum are ea capacitati de superdetectiv si-si gaseste micimea aia negricioasa de suflet si si-l deschide! Cum zice ea “nu sunt maimutica ta, da?” si apoi repeta faza! Cum imparte ea cu aurolacii cei saraci (adica eu)! Si cum iti vine sa canti “The World Is Not Enough” (for her malice) si te intrebi cum incape in cele 45 kile (calitative!).

Sa-i urezi Satanei “La multi ani!” pare in acelasi timp si redundant si masochist. “Cine a mai vazut drac muritor” e una, dar vorbim aici de managerul din infern pana la urma. Apoi, cand ii urezi asta, e clar ca iti doresti sa stea raul langa tine muuulti ani. Dar na, se stie, brailenii sunt redundanti si masochisti! La multi ani, Satana draga!”

PS: Mie mi-a umezit ochii. Desigur, asta poate să fie şi din cauza focului de aici🙂

Vă pupă Scărbetta!


2 responses to “Urătură

Baga şi tu!

