Cred că i-am găsit pe oamenii care trimiteau întrebări la Bravo pe vremuri

Am început să am cititori agăţaţi de pe google. Iar WordPress-ul e atât de bun încât îmi spune ce au căutat oamenii când au dat peste blogul meu.

Ei bine, postarea cu ouăle de Paşte a fost de un real succes. Oamenii au căutat: “poze artistice cu oua ( in iarba)”, “poze pasti”, “poze pasti 2012”- înţelegeţi cât este de important să nu fie din colecţia de anul trecut, “poze pentru paste si lumanari”, “poze cu mesaj de paste de paste” – deci nu din alea de paste de craciun. “adauga poza la urechi de iepure” – deci cum?!? “vine pastele” – şi ce? Şi cel cu cea mai existenţială întrebare şi al cărei răspuns îl căuta (unde altundeva decât) pe google este “ce trebuie sa simti cand vine pastele”. Parcă îl şi vezi pe ăsta în faţa monitorului. Dacă e băiat sigur a căutat pe google după ce a dat prima l@bă să vadă dacă înseamnă că nu mai e virgin. Şi dacă e fată sigur a pus întrebarea „cum ştiu dacă am avut orgasm?”

Au existat şi câţiva supăraţi pe viaţă care au căutat: “nu mai suport oamenii” şi “se pisa in drum”

O fată care a trecut probabil printr-o experientă nasoală, caută: “fii desteapta”. Probabil într-un dialog ea cu ea, tipa îşi repetă ce a găsit în urma căutărilor. Cel mai probabil slogane din astea proaste: „fii deşteaptă! economiseşte!” sau „fii deşteaptă! slăbeşte inteligent!” sau chintesenţă „fii deşteaptă! învaţă-i pe ceilalţi să te respecte!”

O altă postare de succes a fost cea cu spotul de la Bucovina. Şi aici oamenii s-au înghesuit să caute ba cine a făcut spotul, ba care e apa cu gust de rugină, ba care e apa cu dalai lama.

Vă mulţumesc şi pentru trafic şi pentru entertainment!

Vă pupă Scârbetta!

PS: dacă oamenii mă vor căuta în continuare, voi face o rubrică permanentă în care să vă povestesc despre frazele lor pline de conţinut


10 responses to “Cred că i-am găsit pe oamenii care trimiteau întrebări la Bravo pe vremuri

  • Costica Iacobescu

    Parere personala:
    Fata cu ” fii desteapta” pusese pariu cu o colega daca se scrie cu un „i” sau cu doi….
    Cei cu ” nu mai suport oamenii” si „se pisa-n drum” cautau o melodie pe care au auzit-o intamplator la gratar si nu au putut memora mai mult din ea sau au probleme cu prostata….
    Mesajul cu „ce trebuie sa simti cand vine pastele” este sigur al unui barbat casatorit…. suna a repros din partea nevestei, repros pe care el l-a luat mult prea in serios……
    Ala cu poze artistice cu oua in iarba este clar a unei dereglate sexual….
    Alea cu poze pasti 2012 si poze pasti cu lumanari sunt ale unora care se pregateau de spam….

    P.S. Nu uita ca vine Inaltarea…. si aceasta sarbatoare are conotatii sexuale in titlu si prin urmare poate genera o gramada de vizite

  • Scârbette

    =)) bine ai venit, Costică! Am râs de mi-au sărit mucii!
    Mulţumesc pentru pontul cu Inălţarea, încep să storc idei

  • Mishuk

    nu pot decât să râd la rândul meu de ideile lui costică..şi da, are dreptate!

  • Treceți și pe la ei (11) | Cronicile Ancuţei

    […] oamenii care trimiteau scrisori la revista Bravo… acum pe bloguri. Aveam și eu cândva o rubrică din asta, dar cu mutarea și alte alea […]

  • Adriana

    Am dat intamplator peste blogul tau🙂 sa vedem daca recunosti personajul…app de Paste si ce trebuie sa simti…mi-a venit in cap o scena cu 2 tipe in 368 se duceau in ziua de Craciun prin Romana, si la un moment dat pe la Orizont una concluzioneaza: bai dc n-as fi indragostita nici rosu asta de la haina n-ar fi asa rosu😛

  • Adriana

    Scoancsa😛

  • Adriana

    Cine sa mai stie, eram mici…p-aia cu soarele o mai stii? :))))

Baga şi tu!

