No more drama in my life

Pentru că nu sunt doar hateriţă, sunt şi loveriţă uneori, vă dau ceva ce-mi place.

Prima oară când am văzut spotul ăsta, am zis „ce idee tare!”, dar m-am gândit că n-a avut reach prea mare. Silly me. Nu i-am văzut potenţialul de viralizare. Clipul are peste 4 milioane de vizualizări în mai puţin de 24 de ore. Asta e enorm! Felicitări oamenilor care l-au gândit.

Nu pot să nu mă întreb cum ar fi reacţionat românii la o treabă de genul ăsta.


One response to “No more drama in my life

Baga şi tu!

