O scurtă lămurire

Un domn, pe numele lui ilatixanuw, comentează la postarea cu Bucovina următoarea treabă: „Tocmai ai dovedit că este un spot foarte bine creat. Toți tîmpiții scriu despre. Și știm amîndoi că voi aveți mai mult timp” Din motive de securitate, nu i-am aprobat comentariul, dar o să îi răspund aici.

Un spot bine creat….din ce punct de vedere? Al execuţiei? Că bănuiesc că nu poţi previziona performanţa campaniei, decât dacă ai un glob de cristal în care să vezi dacă şi cum vor creşte vânzările în urma ei.

O să merg pe teoria ta. Deci dacă s-a creat ceva rumoare în online (sau doar în blogosferă, că nu am înţeles exact pe câţi dintre noi ne-ai făcut tâmpiţi) e clar că e o campanie care şi-a atins scopul. Păi hai să îţi zic cum s-a întâmplat la mine. Îmi zice un prieten că i se pare că am un ton prea agresiv pe blog. Şi cum stăteam eu aşa şi mă scărpinam în cur gândindu-mă ce aş putea să scriu mai non-agresiv, vine un link pe mess cu spotul ăsta. Nu mi s-a oprit respiraţia şi nici nu am simţit că viaţa mea nu mai poate să continue dacă nu scriu despre el. Mi s-a părut doar a light shit cu care aş putea să mai diluez „agresivitatea” de pe blog.

Deci, ai judecat bine.

P.S.: Pentru un non-tâmpit ai suficient de mult timp liber. Eu habar nu aveam ce s-a scris despre subiect.


7 responses to “O scurtă lămurire

Baga şi tu!

