În fiecare an Vodafone mă umple de respect.

Şi de data asta, cu o lună înainte de ziua mea am primit cadoul mega generos a lu’ Vodafone:  30 de minute gratuite. Mă p&ş pe ele. Le aşez pe lângă alealalte 700 din abonament pe care nu le folosesc. Şi asta doar pentru că am un telefon căcăcios pentru abonamentul ăla. Acum un an de zile, m-a vrăjit un combinator de-al lor la telefon să îmi bage şi net în abonament. I-am zis „pleacă bre de aici că n-am eu telefon de net”. Mă întreabă ce telefon am. Îi zic şi zice că e excelent. Clar. LG Shine se pişă pe toate smartphone-urile. Cum era martie, omul bagă o vrăjeală de parcă ştia că sunt gagică bine: „se apropie ziua femeii, gânditi-vă că poate primiţi un telefon”. Gata! Băiatul a zis cuvintele magice. Omul bază. M-a momit cu promisiunea unui cadou pe care nici măcar nu mi-l făcea el. Şi uite aşa m-am trezit cu nişte mega…nu ştiu să vă zic exact câţi şi nici cât costă. Cert e că pentru un abonament pe care nu îl folosesc, plătesc ceva bani. Mă simt ca bătrânii ăia care au rămas cu abonamentul de la Romtelecom şi plătesc o sumă suficient de mare din pensie ca să se bucure de nimic.

Aşa că anul ăsta îl aştept pe combinatorul de la telefon să-mi dea o ofertă de telefon adevărat ca pentru o abonată care le e fidelă de 8 ani.

Şi ca să îl încurc şi mai tare pe SEO ul lor, bag şi un spot şi mai scriu încă 2 rânduri de Vodafone.


23 responses to “În fiecare an Vodafone mă umple de respect.

Baga şi tu!

