Acei oameni extenuaţi şi trupurile lor imprefecte

Graţie bunăvoinţei unor oameni de bine, Scârbetta a mers la sală. Nu o să vă spun cât de motivată eram să fac treaba asta. Poate o să fac o postare specială pentru asta. O să vă spun doar că mi-am mişcat fundul nelucrat de-abia în ultimele două zile din perioada de două săptămâni de promo de care am beneficiat. Acum că s-a terminat, o să fie nevoie să-mi fac abonament ca să mai intru la exponate alergătoare în geam acolo.

Aşa că, învârtind molatec la pedalele de la bicicletă am început să mă gândesc la asta. M-am uitat în jur. Era o singură tipă bună şi în rest nişte grase diforme. Curgea apa din ele şi se vedea că sunt de-ale casei. Cu toate astea, grăsimea nu le părăsise şi stătea prin cele mai nepotrivite locuri. Cum să ai fundul lat, dar plat, şi atâta surplus deasupra lui? Cum să ai haripioarele alea când eşti o veterană a sălii? And then it hit me: păi dacă la ele grăsimea întârzie să dispară, poate că şi fesierii mei or să întârzie să apară. Şi brusc motivaţia mea a luat-o spre zero. Poate ar trebui să ascult sfatul unui băiat de bine care m-a ajutat cu aparatele acolo. Zice că pentru fesieri trebuie să faci mai mult sex. Dar oare unde s-o face abonament pentru asta? Şi oare au şi discount pentru abonamentele corporate? Deci până descopăr WorldClassSexxx – „pentru un bonus de action în viaţa ta”, mai bine rămân pe aici.

În plus, ai parte şi de entertainment. Am văzut băieţi care mănâncă steroizi pe pâine. Mai mult ca sigur că sunt din ăia care îşi pupă brandul. Era unul foarte scremut care trăgea de un scripete şi îşi privea braţul în tot timpul ăsta şi părea că îi zice „vezi, vezi ce fac eu pentru tine?!”. I-aş sugera să-şi ia o pereche de pantaloni maro că nu se ştie niciodată. Mai era un Rambo pe bandă. Genul şifonier cu 4 uşi. Alerga şi făcea tot felul de scheme. Mi-am ţinut râsul în mine cât am putut şi când nu am mai putut am plecat de lângă el. Cred că ar fi putut să mă execute cu un simplu bobârnac cu degetul mic.

Şi, dacă tot suntem la capitolul masculi, am fost surprinsă să văd că sunt bărbaţi chiar şi mai bătrâni decât Irinel care trag de fiare. Bravo, băieţi! Scârbetta vă trimite pupici nezbârciţi!

P.S.: N-am căzut ca tuta de pe bandă, deşi îmi pregătisem o schemă frumoasă de ridicare şi aranjat părul

P.P.S.: Am găsit poza asta pe facebook la o prietenă acum 2 minute sub titlul de „the fat lemon”🙂

Image


4 responses to “Acei oameni extenuaţi şi trupurile lor imprefecte

  • F

    niice lemooon…. unde-s strugurii, vulpito…

  • Scârbette

    Pai pune mana si slabeste, F!!! Si ca sa lamurim, nu, nu mi-am setat-o pe tipa aia ce ideal. Scopul meu e sa fie fundul meu bine🙂 Am mentionat-o pe ea pentru ca asta e perceptia mea despre oamenii care merg la sala – ca arata toti bine si ca sunt frumosi🙂 si ma asteptam sa intalnesc mai multi de genul asta

Baga şi tu!

