Marii câştigători ai marelui concurs

Dragi conscarbettăţeni,

Avem clasamentul răspunsurilor de la postul anterior. Vreau să le mulţumesc tuturor celor care mi-au răspuns pe o formă sau alta de viaţă virtuală din asta, cât şi celor care au ales să-mi comunice offline morălile lor şi sper ca data viitoare să înroşim firul de comentarii şi de aici de pe wordpress.

Iată-i pe cei 3 lupi moralişti:

3. „Morala este să nu îţi iei de lucru acasă în weekend”, aş fi pus-o pe primul loc, dar în weekendul cu pricina nu am prestat muncă de acasă🙂

2. „Fundul scârbettei are standarde ridicate” asta pentru că Maurice a dovedit că mă cunoaşte înfricoşător de mult

şiiiiiiiiiii……

cea mai lupă moralistă este…….

Dănuţaaaaaaaa

1. „morala este că trebuie să fii inveeeeeeentiv” (cu această poză ataşată)

Image

Dănuţă, te felicit şi dă-mi voie să îţi ofer premiul:

Nu şasă, nu doi, ci un cal frumos! De haur!

Image

Şi, în final, un premiu de consolare pentru freak of nature: promovare gratuită pentru playlistul lui de youtube

http://www.youtube.com/playlist?list=PL07C179F981486923


4 responses to “Marii câştigători ai marelui concurs

  • Dana

    vai, deci vai!nu am castigat niciodata nimic!hiperventilez aici!!!!!!!!!!!sunt pe primul loooooooc!sa moara maurice de ciuda!nah!!!!!!!!!!iarta-ma Maurice, nu te cunosc dar sunt in euforia victoriei! si pentru locul 3, oh well locul 3 nici nu mai conteaza!:-p

  • freak of nature

    yey, o sa incep sa am youtube subscribers! merci ca ma ajuti sa-mi fac fac fani si youtube😀

  • maurice

    felicitari Dana, sa ai parte de cat mai multe plimbari cu calul de haur. ai influentat’o pe miss m cu o poza deci n’am cum sa mor de ciuda :))

    asteptam cu interes atat urmatorul concurs cat si scarbette.ro cu veritabilele adrese de email pr@scarbette.ro respectiv office@scarbette.ro😀

Baga şi tu!

