Pentru “de weekend”

Toată viaţa mea de adultă (deşi probabil că am făcut-o şi în copilărie, dar nu mai ţin minte) am râs de frati-miu. El e băiat frumos şi deştept, dar are un defect: se crede justiţiar în trafic. Nu e genul ăla de cimpanzeu agresiv, dimpotrivă, e foarte civilizat. Problema e că se implică prea tare în ceea ce crede el că reprezintă corijarea comportamentelor reprobabile în trafic. Cum ar veni, vede că face unul un căcat şi explică cu patos oamenilor din jur “grozăvia” la care a asistat el. Are momente când, cuprins de prea mult spirit civic, face şi poze să-ţi arate ce şi cum ca să-ţi ofere o expunere completă a situaţiei. Desigur că toată lumea cade în cur impresionată.

Ei bine, mi-am dat seama că l-am judecat prea aspru pe bietul om. Nu e singur. Sunt mai mulţi!!! Şi toţi o ard pe trafictube.ro, un site pe care l-am descoperit recent prin amabilitatea unui coleg. Site-ul a creat o adevărată comunitate de no lifers din ăştia patetici care încarcă filmuleţe (unele dintre ele ireal de ridicole) cu titluri pompoase de genul “prioritate de tupeu”, “la naiba cu regulile de circulaţie”,“mârlani profesionişti” sau simplu „faze” la care stai şi te uiţi ca prostul, aşteptând măcar o fază care să merite văzută cât de cât şi te trezeşti cu o maşină care “scapă” vreo 10 cm pe cealaltă bandă la o viteză de 5 km/h (maşinile erau înainte de semafor). Căscatul redresează repede maşina şi nu se întamplă nimic. Totuşi, filmuleţul se numeşte “urcă-te pe mine!”, nah, probabil userul a vrut să bată la mai multe uşi.

Mai sunt ăia care aşteaptă verdict de la userii care îmbracă (la nevoie) haine de juraţi. Oamenii postează filmuleţul şi bagă şi o descriere în care povestesc întamplarea pe îndelete. La sfârşit invită lumea să judece cine este vinovatul din toată treaba.

În categoria asta intră şi retardatul de care urmează să vă povestesc. Ce-i al lui e al lui, are cel mai de catchy filmuleţ din cele pe care le-am văzut eu pe site. Zic catchy în ideea că de la un site cu filmuleţe cu evenimente din trafic, eu chiar mă aştept să găsesc filmuleţe cu EVENIMENTE. Şi cam atât cu calităţile userului malekadi. Pentru că de aici încolo el încearcă să ne convingă cumva că nici usturoi n-a mâncat, nici gura nu-i miroase. Aşadar, ne pune în temă de la început că n-a păţit nimeni nimic, ceea ce crede el că anulează cumva greşeala lui colosală. Mai mult, omul cere userilor, cu un tupeu de neimaginat, să stabilească vinovatul. Vă dau filmuleţul să vă minunaţi şi voi de norocul chior pe care l-a avut bizonul.

filmul unui accident ratat

Dacă simţiţi nevoia să vă răcoriţi după ce îl vedeţi, scrollaţi un pic prin comentarii. Unele dintre ele sunt delicioase. Dacă totuşi simţiţi nevoia, comentaţi-i omului. La fel cum vă invit să comentaţi şi aici. Să ne avem ca fraţii! Chiar că!

Aşa că, dragul meu frate, iartă-mă că am râs de tine. Te pup! A, apropos, mi-am făcut blog. Nu cred că am apucat să-ţi zic. Sper să-ţi placă🙂 !


2 responses to “Pentru “de weekend”

Baga şi tu!

