Silence

Asta-i o tipă a cărei voce mă tulbură puternic. La primul replay am auzit la începutul filmuleţului o voce de bărbat care numără în română. Română?!? Ei bine da, femeia e de-a noastră. Dincolo de faptul că sunt vreo două săptămâni de când o ascult pe repeat şi mă mângăie la urechi, m-am bucurat să citesc si comentariile la fel de româneşti:

Majoritatea face referire la talentul ei, la cum sunt promovate pitipoancele şi nu adevăratele valori, the usual BS, de parcă nu tot ei, consumatorii, stabilesc ierarhiile prin comportamentul lor. Alţii reclamă sus şi tare că melodia e furată. Probabil că nu sunt familiarizaţi cu conceptul de cover. Mai sunt câţiva pe care Lucia îi face să se simtă mândri că sunt români. Noroc cu tine, Lucio!

Ce mi-a atras cu adevărat atenţia a fost comentariul unui băiat care mărturiseşte că şi-a recăpătat încrederea în femelele romance, desigur, în limba lui Shakespeare “Faith in romanian girls RESTORED !”. Lucia, îţi mulţumim! Iar băieţelului îi sugerez să îşi revină la graiul românesc ca să le poată cuceri pe domniţe în limba lor.

Altul e pe stilul intercourseian: “fuck adele, long live the real bitches in Romania”. Lucio, cântă, fă, să tă auză toată lumea că eşti mare biatch!

Mai e unul cu un spirit mercantil ieşit din comun: “Sună mai bine decât Rolling in the deep” (ce sună mai bine decât rolling in the deep? Silence? Da…sunt două melodii diferite, dar nu discutam despre Lucica acum?) Şi aici chintesenţa: “Să nu-ţi vinzi vocea niciodată (vezi restul „vedetelor” din românia). Mirific!” Ţine-o, mamă, pentru tine, cântă de placere şi mănâncă pesmeţi.

Unul vrea să-i vadă ochii. Eu n-aş prea vrea. Mi-e de ajuns să o aud. În plus, dacă descopăr că are ochii aşa?


3 responses to “Silence

Baga şi tu!

