Inceputurile

Intr-o zi am ieşit la “bibliotecă” cu Cătălina şi cu Toma. Şi cum stăteam noi aşa ca nişte cărţi deschise gata să ne citim unii pe alţii, Cătălina aruncă bomba: băi, voi ar trebui să vă faceţi bloguri. Normal, Cătălina e om de net. Ce era să ne sugereze? Să ne luăm biciclete şi să ne plimbăm prin parc?

Câteva seri mai târziu, am vrut să scriu o profunzime personală pe facebook, dar textul ieşea prea lung şi atunci m-am gândit că laptop am, oleacă de cuvinte ştiu, gata! Imi fac blog!

Am aruncat vorbă primprejur şi repede s-au găsit nişte minţi luminate care să mă consilieze în ceea ce priveşte numele, designul, conţinutul, când să mănânc şi cand să mă cac. Le mulţumesc frumos. Aşa am ajuns să am un blog cu numele ăsta. Eu am vrut să se numească egocentrista.********.com, dar ghiciţi ce?, e dat! E o lovitură puternică pentru o egocentristă să afle că mai sunt şi alţii ca ea pe lume. Hai, vă aştept pe aici să descoperiţi şi alte laturi ale personalităţii mele uriaşe (sau multiple, cum ar zice unii).


Baga şi tu!

